Konzultant informačního systému se zaměřením na ekonomiku a účetnictví

Jako externí personalistka znám velmi dobře firemní prostředí každého mého klienta a dokážu proto lépe plnit jejich požadavky. Dávám přednost individuálnímu přístupu.

Po konzultaci s mým dlouholetým klientem jsme se rozhodli, že hledáme kolegu/kolegyni do týmu konzultantů pro oblast ekonomiky a účetnictví. Pozice může být vhodná pro ambiciózní absolventy, ale i pro účetní, které již nebaví monotónní práce a rádi by své znalosti a zkušenosti předávali dál.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Budete zavádět moduly informačního systému kategorie ERP v oblasti ekonomiky, financí, účetnictví a v oblasti nákupu a prodeje u firemních zákazníků.
  • Klientům budete pomáhat s řešením jejich požadavků a vizí. Budete aktivně komunikovat se svými kolegy z týmu podpory a implementace systému. Spolu s oddělením vývoje produktů budete analyzovat zákaznické požadavky a vymýšlet způsoby jejich řešení.
  • Nemusíte se bát, že budete trávit celé dny v kanceláři u počítače. Podíváte se do reálných provozů firem a společností, ve kterých již systém společnosti je v provozu anebo teprve bude.

Budete ideální kandidát, pokud:

  • máte vysokoškolské vzdělání. Šikovného člověka se střední školou a zkušeností z oboru však také vítáme.
  • znáte práci s daňovými doklady, zálohami, sklady, cizími měnami, pokladnou, bankou, jakým způsobem se doklady účtují atd.
  • máte zkušenosti s účetní a daňovou evidencí, s výkaznictvím pro státní správu, s účetní uzávěrkou.
  • Být alespoň trochu technický typ a zvládnout instalaci a konfiguraci aplikací.

Výhodou jsou:

  • Zkušenosti s libovolným ERP nebo účetním systémem.
  • Znalosti s tvorbou analýz pomocí některé ze známých metod.
  • Projektového ducha a zkušenosti s vedením projektů.
  • Povědomí o manažerském reportingu a controllingu.
  • Zkušenosti s SQL databázemi, nejlépe s Oracle.

Co Vám společnost nabízí?

  • Nepracuje se zde v open-space, každý má svůj prostor v klimatizovaných kancelářích v 11. poschodí budovy s krásným výhledem na Ostravu a blízké okolí.
  • Dostanete firemní telefon s datovým tarifem a firemní notebook, příspěvek na stravování. Pracovní doba je flexibilní a občas můžete pracovat i z domova.
  • V rámci pracovní doby můžete navštěvovat kurzy angličtiny či řadu dalších školení.
  • A pokud Vás práce v této společnosti bude bavit, získáte věrnostní bonusy ve formě příspěvků na kulturní a sportovní aktivity nebo dovolenou.
  • Samostatným a schopným konzultantům společnost ráda poskytne služební vozidlo i pro osobní účely.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis pouze s nezbytně nutnými údaji (jméno, příjmení, telefonický a emailový kontakt, profesní praxe, další dovednosti a znalosti) na email prace (zavináč) krenova.cz a my se Vám ozveme s termínem schůzky. Těšíme se na setkání s Vámi.

Zasláním svého životopisu nám zároveň dáváte souhlas, abychom v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů, spravovali a dále zpřístupňovali svým klientům tyto údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, a to až do Vašeho ústního či písemného odvolání. Správa a zpracování údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného výše.

V případě zájmu o tuto pracovní pozici, můžete použít kontaktní formulář:

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Vaše telefonní číslo (vyžadováno)

Název pracovní pozice (vyžadováno)

Vaše zpráva (vyžadováno)

Zde prosím přiložte Váš životopis

Prosím o vyjádření souhlasu či nesouhlasu se zpracováním Vámi výše uvedených údajů
SouhlasímNesouhlasím