Asistent/ka
Jako externí personalistka znám velmi dobře firemní prostředí každého mého klienta a dokážu proto lépe plnit jejich požadavky. Dávám přednost individuálnímu přístupu.
Po konzultaci s mým klientem, který je majitelem autosalonu, jsme se rozhodli, že hledáme energického, loajálního a spolehlivého člověka na pozici Asistent/ka.
Co Vás na této pozici čeká?
- Kompletní zajištění chodu autosalonu.
- Vyřizování stavu pojistných událostí.
- Přepojišťování aut, vedení knihy jízd.
- Vklad tržeb do banky.
- Vyřizování na úřadech a s tím spojené cestování.
- Další běžná administrativa (emaily, telefony, pošta).
Co byste měl/a splňovat?
- Mít minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
- Předchozí praxe (výhodou).
- Být loajální a mít smysl pro zodpovědnost.
- Mít schopnost se samostatně rozhodovat a aktivně řešit svěřené úkoly.
- Být držitelem ŘP sk. B a mít ochotu cestovat.
Co Vám společnost nabízí?
- Práci na HPP ve Frýdku - Místku.
- Práci ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí.
- Přátelský kolektiv.
- Nástup možný ihned.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis pouze s nezbytně nutnými údaji (jméno, příjmení, telefonický a emailový kontakt, profesní praxe, další dovednosti a znalosti) na email prace (zavináč) krenova.cz a my se Vám ozveme s termínem schůzky. Těšíme se na setkání s Vámi.
Ing. Jana Křenová – externí personalista, www.krenova.cz
Zasláním svého životopisu nám zároveň dáváte souhlas, abychom v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů, spravovali a dále zpřístupňovali svým klientům tyto údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, a to až do Vašeho ústního či písemného odvolání. Správa a zpracování údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného výše.